Highlighted
Absent Member.
Absent Member.
306 views

[archive] alfred

[Migrated content. Thread originally posted on 12 October 2006]

Estoy utilizando la version 7.0.1, tengo problemas con la ejecucion del alfred.acu, especificamente con la invocacion de "C$PARSEXFD op-1", me devuelve "Memory access violation". Esto ocurre ejecutandolo en AIX v5.3, los mimsmos .acu , archivo y xfd en ambiente windows funciona correctamente.
Lo recompile, lo segui con debug y no encuentro la razon de este error.
0 Likes
2 Replies
Highlighted
Absent Member.
Absent Member.

RE: [archive] alfred

Generalmente un MAV (Memory Access Violation) es ocasionado por un índice fuera de rango o bien datos erroneos, al igual que tu otra pregunta, te aconsejo que hagas un reporte a soporte técnico de Acucorp, proporcionadoles tanto el archivo como el XFD.
0 Likes
Highlighted
Absent Member.
Absent Member.

RE: [archive] alfred

el probelema se soluciono al instalar la version 7.2, aparentemente existia un problema con los procesadores de 64bit que era nuestro caso.
0 Likes
The opinions expressed above are the personal opinions of the authors, not of Micro Focus. By using this site, you accept the Terms of Use and Rules of Participation. Certain versions of content ("Material") accessible here may contain branding from Hewlett-Packard Company (now HP Inc.) and Hewlett Packard Enterprise Company. As of September 1, 2017, the Material is now offered by Micro Focus, a separately owned and operated company. Any reference to the HP and Hewlett Packard Enterprise/HPE marks is historical in nature, and the HP and Hewlett Packard Enterprise/HPE marks are the property of their respective owners.